torsdag den 26. april 2012

GEORG JENSEN

Hejiiii mine dejlige og kære læsere!
i dag har været en super dag det starter med at nogen veninder fra min klasse(der har været med i ramasjang skolen) fortæller at de bestod! så nu skal hele klassen med til fest i DR byen og KÆFT jeg glæder mig! hvis det er bliver det sendt d.23 maj,kl.? på dr ramasjang!:)og det gør det jo meget bedre at man så for at vide at vores lære har født en lille pige:) jeg har fået opgaven sammen med en anden fra klassen at købe gave(r) prisklasse,50-70,- i må meget gerne skrive i kommentar hvis i har nogle idéer til gaver.
også er jeg altså også bare blevet helt vild med den her halskæde fra georg jensen i har helt sikkert set den før:) jeg har øreringe og armbånd i forvejen og jeg ønsker mig så den her!;)
hvad syntes i om halskæden?
forsat god torsdag Knuz!<3
er den ikke fin?!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top