tirsdag den 15. maj 2012

lige nu

hej mine dejlige læsere<33
nyt H&M woop woop!

goodnight..sweet monsters(lidt lady gaga agtigt i know)

jubii det her er mit..eller næsten jeg deler det med min far og når han så har købt noget nyere er det 100& mit(eller mere eller mindre)slut med dårlige billeder på bloggen!!!glæd jer! 
det her indlæg er ikke lige noget specielt..:-/ bare sådan et hvad laver jeg lige nu.. jeg har valgt at tage lidt billeder(med mit skod macbook webcam:-/)at hvad der sker for mig lige nu.....
Xoxo<33
jeg ligner en eller anden zoombie...

3 kommentarer :

  1. Lækkert kamera, det er altid lidt sjovere at tage billeder med et ordentligt kamera ;-)
    Knus

    http://ommarie-louise.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. tak...ja det er lidt(meget) bedre at tage billeder med et ordenligt kamera:-)
    fin blog er fast læser :)
    knuz<33

    SvarSlet

Back to Top