mandag den 3. december 2012

(Forsinket)glædelig 1. december!!-JUL I ØRENE!

Heii!
Først og fremmest, undskyld, undskyl,UNDSKYLD(!!) for at det rod der har været i min "julekalender". Se bare her, det er sent den 3. december og jeg sidder og laver mit 1. december indlæg, hvad sker der lige???!
Nu til sagen!
dette indslag bliver sådan set bare med lidt musik, så man måske kan komme lidt i jule stemning??:-)

okay så, jeg er ikke "Belieber"(ingen had overhoved) men jeg er nu alligevel faldet ret meget for den her! jeg ved godt der er mange andre der har sunget den men ja, jeg er nu også ret stor fan af Michael Bublé's version:-):

SÅ hyggelig en sang!:

Denne her vender jeg tilbage til hvert år!:

Jeg kunne ikke lade være!:-D:

nyd din dag, MØØS!<3


1 kommentar :

  1. Sikke nogle hyggelige indlæg du skriver. :D

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Back to Top