lørdag den 26. oktober 2013

❀This or that tag❀




Tænkte at jeg ville lave et tag da det er noget jeg ikke har lavet før (1 år og 8 måneder uden et tag, woah). Laver den i tekst og tagger jeg allesammen til og lave dette, hvis i allerede har kan i selvfølgelig bare linke det i kommentaren:) Lad os komme i gang!

Makeup:
Blush/bronzer: Helt klart blush da jeg ofte føler at bronzer enten ligner at jeg har fået smasket en chokolade kage i ansigtet eller ikke gør noget for mig...
 Lipgloss/læbestift: Læbestift, hader den klistrede føelse af lipgloss:-/
Eyeliner/mascara: Mascara helt klart!
Foundation/concealer: concealer da jeg stadig er meget ung og ikke føler at jeg har behov for foundation.
Naturlig/farverig øjenskygge: Kan godt nogen gange lide en smule "farverig" skygge under øjet men er helt klart mere til naturlige!
Fast/løs øjenskygge: Fast, løs er simpelhent et alt for stort rod for mig..
Børster/svampe: Børster!

 Negle:
OPI/china glaze: Har aldrig prøvet China glaze så jeg går med OPI
Lange/korte: Mellem:)
Falske/naturlige: Naturlige:)
Farverige/naturlige: kommer an på årstid og hvilket humør jeg er i
Med eller uden pynt: igen kommer an på humør

Fashion:
jeans/sweatpants: Hjemme: sweatpants out and about: jeans
Lang/kort ærmet: Kort ærmet
Kjoler/nederdele: nederdele:)
Klipklappere/sandaler: Sandaler
Tørklæder/hatte: Tørklæder, hatte og jeg er ikke specielt gode venner, haha
Halskæder/armbånd: Armbånd
Højehæle/flade: Flade all the way!
Jakke/hættetrøje: Jakke, nu når det er efterår holder Hættetrøjer ikke altid her i denmark
Abercrombie/Hollister: ejer ingen af delene

Hår:
Krøllet/glattet: Nu har jeg jo selv krøller (og mange af dem) så det må nok blive mit svar!
Knold/hestehale: Knold:)
Hårnåle/sommerfugle spænder: Hårnåle
Langt/kort: Mellemt?..
Lyst/mørkt: På mig selv vil jeg helt klart sige lyst
Oppe/nede: Oppe:)

Random:
Regn/solskin: Regn:))
Sommer/vinter: Sommer!
Efterår/forår: Den er så lidt sværere, da maj er min ynglings måned men forår består også af så meget tøsne at jeg ikke ved hvilken jeg skal vælge:-/
Chokolade/vanilje: Ingen af delene..

Så det var alle de spørgsmål jeg valgte at svare på, husk og like min Facebook side da jeg er begyndt og poste lidt mere på den:) 
God lørdag allesammen!!
knus

2 kommentarer :

Back to Top