torsdag den 20. marts 2014

Lazy/sick day

Jeg har været så heldig at blive ramt af sygdom igen, denne gang lidt af hver. Blev derfor hjemme fra skole idag- hvilket jeg er sikker på mange af mine veninder sætter stor pris på efter de nu i et par dage har sagt jeg burde tage en pause. Min dag har ikke bestået af noget særlig interessant andet end pll, film også fik jeg også lige taget mig sammen til og tage et bad.

I morgen tidlig tager min far og Magnus til London i 4 dage, er jeg jaloux nej nej slet ikke... Har givet dem en lille shoppeliste med mine ønsker der fra så nu må vi jo se om det bliver til noget.

Smider lige lidt billeder fra idag op, excuse my face jeg er syg.
God aften:)

Undskylder lige for kvaliteten her, noget gik galt under redigeringen:(



1 kommentar :

  1. Det altid dejligt at have en lazy day engang i mellem. :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Back to Top