lørdag den 10. maj 2014

1 year today




D. 10 maj 2013 var den bedste dag i hele mit liv. Jeg så endelig de 5 drenge der fylder mest i mit liv og betyder alt for mig. Jeg husker dagen som det var igår, jeg tog metroen der ind med Ditte og den gik i stå i tunnellen i 10 minutter, vi spiste på running sushi, vi fandt vores pladser og syntes det var virkelig fedt at de var så tæt på begge scener, Opvarmningen kom på og jeg troede at mine ører ville falde af.. det gjorde de ikke haha, introen begyndte og det hele føltes for alvor virkeligt, drengene kom på scenen og Ditte og jeg skreg indtil vores lunger ikke kunne mere. Det hele var bare sådan en fantastisk oplevelse som man virkelig ville ønske aldrig sluttede. 
Kan ikke vente til jeg ser dem igen næste måned, har en fornemmelse af at det bliver endu vildere denne gang:)
knus Isa

3 kommentarer :

  1. Wow, vildt fedt! Det lyder som om at du virkelig have en af de der livs-moments hvor livet bare er perfekt! Skøn blog du har!
    Hopeless✈Wanderer

    SvarSlet
  2. Hejsa, har du lyst til at følges over GFC og Bloglovin? <3

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Lyder super fedt! Var selv til 1D koncert i Berlin, uforglemmelig dag!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet

Back to Top