søndag den 5. oktober 2014

Flere Random Facts Om Isa

Jeg elsker ordet hygge Mit ynglings program da jeg var lille var Dora så vidt som jeg husker
Til Fastelavn har jeg både været en skive pizza og en mælkekarton.. ja det skete Jeg har lidt for mange stribede trøjer i skabet- I just can't help it! Jeg laver hele tiden lister. F.eks. hvad jeg skal efter skole, i løbet af ugen eller ønskelister Hader sne, ew 
Men jeg kan rigtig godt lide pandekager 
De fleste af mine barndomsminder har jeg fra fritidshjemmet af Jeg vil sygt gerne til New York
Zac Efron var mit første celeb crush, high school musical for evaar Håndtasker og "fancy" sko siger mig absolut ingenting Maj er min ynglings måned Ser op til Johanne Kohlmetz af så mange grunde
Jeg elsker blomster og mine ynglings er pæoner og bourbon queen Kunne vildt godt bruge ferie og en latte med en romkugle ved siden af lige nu.

Lidt flere facts om mig da jeg selv elsker indlæg som disse. Håber i blev lidt klogere på mig:)
Husk at følge med på insta lige her hvor jeg poster hver dag
knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top