søndag den 30. november 2014

1. Advent | MAC Konkurrence

Halli halløj piger og glædelig første advent!!!
Iiiiih hvor har jeg glædet mig til i dags indlæg, både fordi det betød at jeg kunne få lov til at forkæle en heldig læser men også fordi det vil sige at vi nu officielt er i juletiden!

Jeg har i år besluttet mig for at lave advents giveaways og det håber jeg da selvfølgelig at i vil kunne lide:) I har i dag mulighed for at vinde enten en valgfri læbestift eller en valgfri øjenskygge, begge fra MAC. Her kommer reglerne!:

· Du skal følge bloggen enten via GFC eller Bloglovin (hvis du følger på bloglovin skal du også like indlægget ved det lille hjerte)
·Gå ind på MAC's hjemmeside og vælge enten den læbestift eller øjenskygge du godt kunne tænke dig hvis du vandt. Det gør du lige her eller her.
· Skriv en kommentar til dette indlæg med dit fornavn og initial på efternavn, din email og navnet på farven på det produkt du gerne vil vinde.
·Udover det skal du også skrive din ynglings julesang, jeg er personligt selv fan af de klassiske Last christmas med WHAM, og selvfølgelig All I want for christmas med Mariah Carey.
·I skal være bosat i Danmark for at deltage!

Konkurrencen varer indtil 2. søndag i advent, d. 7 december kl. 12.

Jeg havde forresten lovet jer at jeg denne uge ville vise jer mine juleønsker, don't worry i får dem i morgen! Der er det jo også den 1. Aaaaah!
knus

10 kommentarer :

  1. I like your wishlist, especially the lipstick :)
    Your blog is really cute! I would be happy if we followed each other, maybe you can visit my blog :)
    Greets from Germany!
    Marie / www.bambina-marie.blogspot.de

    SvarSlet
  2. Fed giveaway! Jeg følger på bloglovin' og har liket :) Ville gerne vinde "Jet Couture", hvis jeg skulle gå hen og være så heldig:
    http://www.maccosmetics.dk/product/shaded/154/22392/Products/jne/jenskygge/Pressed-Pigment/index.tmpl

    Julia Vejrup
    julia.mathiesen1@gmail.com

    Og min yndlingsjulesang er "Lokes rapsody" fra julekalenderen, Jul i Valhal, haha :) Martin Brygmann er for cool!

    SvarSlet
  3. Jeg følger dig via GFC (er en af dem uden billede)
    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville jeg elske at få læbestiften; Diva, som er med mat finish!
    - Min julesang er desuden "Mariah Carey - All I want for christmas is you" den dør aldrig ;)

    Frederikke S
    frederikke@hlaug.dk

    SvarSlet
  4. følger og liket på bloglovin'

    Mac cremesheen læbestift i farven Hang Up

    julesang hmm ... jeg kan nu også meget godt lide Last Christmas

    SvarSlet
  5. hov, jeg fik ikke skrevet navn og email i ovenstående kommentar

    Mathilde H
    mathild@hotmail.dk

    SvarSlet
  6. Mac's læbestift "Pander me" vil jeg SÅ gerne have fat i! :)

    Camille P
    Camilleelena@msn.com

    SvarSlet
  7. Jeg følger dig via GFC :-)
    Hvis jeg vandt, ville jeg gerne have en læbestift "morning rose"

    Amanda P
    amanda-12@live.dk

    Lige fortiden er min ynglings julesang, Shake up Christmas af Train. Elsker den, hehe <3

    Forresten, ved blog! :-)

    SvarSlet
  8. Jeg følger dig via GFC, og jeg kunne godt tænke mig en øjenskygge i farven Phloof. Min yndlings sang er All i want for Christmas

    Astrid K
    astrid.e.kruse@live.dk

    SvarSlet
  9. Følger dig på bloglovin
    Hvis jeg vinder, vil jeg gerne have læbestiften Brave
    Min ynglings julesang er Shake Up Christmas - Train :)

    Amanda H.
    amandaebh@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg synes det ser spændende ud med møbler og stole på https://www.trendyfour.dk

    SvarSlet

Back to Top