lørdag den 1. november 2014

October 2014 | Monthly Recap

I oktober måned har jeg:
Været til crossfit et par gange · Set utallig mange flotte himler · Været i sommerhus sammen med Ditte · Kigget på flotte blomster på Amagerbrogade · Skåret græskar for første gang i mange mange år · Ligget syg for 1020 gang i år · Drukket den årlige pumpkin spice latte fra starbucks, har stadigvæk samme mening- lidt for sød men det er en tradition · Været kreativ med en dåse spraymalling · Efterårs hygget med julelys og puder

Så blev det 1. November og det betyder mange ting: Min dejlige Victoria har fødselsdag og blev fejret af pigerne hele aftenen og natten igår til og med i morges med lækker morgenmad. Det betyder også at der nu kun er 1 måned tilbage indtil December og at 2014 altså er ovre om 2 måneder, det er helt crazy så hutigt tiden går! Selvom jeg ikke helt har lyst til at indse at vi altså er i november er jeg sikker på at denne måned nok skal blive super god, jeg har i hvert fald et par planer!

Hvad syntes i forresten om denne slags indlæg med et lille resume af den forrige måned? Er det noget jeg skal blive ved med at gøre?:)
Alle billederne er fra min instagram hvor jeg poster hver dag, følg med lige her
knus og god weekend

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top