torsdag den 27. november 2014

Weheartit


Hej piger, jeg har rigtig mange gange linket til min tumblr (hovsa der gjorde hun det vist nok igen) men jeg tror aldrig at jeg har vist jer min Weheartit, og hvis jeg har er det godt nok lang tid siden!
Men ja ovenfor ser i et udpluk af hvordan min weheartit ser ud her for tiden, som i nok kan se er der rigtig mange jule og vinter stemningsbilleder men jeg syntes simpelthent ikke at der er noget hyggeligere end at scrolle igennem alle de fine billeder med juletræer, lys og søde sager. Jeg er vel ikke den eneste?:)

Til dem af jer der ikke ved hvad weheartit er er det en hjemmeside fyldt med stemnings, inspirations og lækre billeder der altid passer til sæsonen. Man kan jo sige at det minder meget om tumblr dog er dette en mere organiseret udgave, i det at man kan lave collections til forskellige ting. jeg har bl.a. en til Jul, (u)sund mad,  home og fitness.

Hvad syntes i om collagerne, og er i selv bruger af weheartit?
Rigtig god torsdag derude, weekenden er i sigte!
knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top