tirsdag den 23. december 2014

New In From Lush

link her
Melting snowman bath bomb

link her 
Hi girls
Jeg var som sagt i Malmø i lørdags for at julegavegave shoppe, og i Malmø har de en Lush butik. Jeg elsker Lush så jeg var selvfølgelig nød til at købe lidt produkter med hjem!
Har i nogensinde prøvet noget fra Lush? Hvis ja, hvad?:)

Det er nu lillejuleaften, eller den er jo sådan set ovre om en halv times tid og så er det den store dag/nat/aften you name it haha. Jeg har idag været ude og hente juletræ, som jeg så har pyntet her til aften (et sneak peek kan ses lige her). Har også været ovre hos min tante og onkel og holde lillejuleaften hvor jeg fik lidt gaver. Kan blandt andet afsløre at jeg fik et produkt fra mac som jeg har ønsket mig i meeeget lang tid!

Er i hel klar på at holde jul imorgen, outfitet, gaverne, maden? Jeg er ca. 85% klar hvilket er store fremskridt for mig når man tænker på jeg nok lå på ca. 60% i går haha.
Rigtig god jul allesammen, vi skrives jo imorgen! knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top