mandag den 5. januar 2015

Blogilates




En af mine ynglings måder at træne på er til blogilates videoer, hvis ikke du kender til Cassey Ho som er kvinden bag kanalen og videoerne er det på tide at du lære hende at kende. Specielt denne tid på året er der rigtig mange der sætter mål for at de vil træne mere og leve sundere så jeg tænkte derfor at jeg ville lave lidt flere sundheds relaterede indlæg end normalt, bare rolig jeg bliver ikke til Trænings blog med vejledning om hvordan du kan få sixpack og spise mere broccoli... 

En af grundene til at jeg er vild med Cassey er fordi hun er super motiverende! Det er næsten som om hun kan se dig gennem skærmen og hvornår du begynder at give op, så giver hun nemlig lige et lille skub og hjælper dig videre. Hun er også rigtig glad og realistisk og man kan se på hende hvornår træningen virkelig også brænder på hende, dog smiler hun stadigvæk stort- selvfølgelig uden af at ligne en eller anden fra TV-shoppen der prøve at sælge dig en 5 minute shaper.
Der er rigtig mange af hendes videoer som jeg elsker men disse var blot dem jeg valgte idag. Den med Gangnam Style er en gammel favorit jeg aldrig bliver træt af, faktisk kan jeg nærmest dansen i hovedet haha. Og selvom nogle vil kalde den lidt grænseoverskridende syntes jeg at den er super sjov også føltes det næsten ikke som om man træner, i like!
Så hvad end du er en af de mange der har planer om at træne lidt mere i år  eller hvis du allerede er helt fit for life vil jeg klart anbefale Blogilates ligemeget hvad:) 

Hvor mange af jer kender til Cassey? Er det noget i kan lide eller har i andre ting i foretrækker når det kommer til træning? I kan finde hendes youtube kanal lige her, og så har hun desunden også en blog lige herknus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top