mandag den 26. januar 2015

Carrie Watch


For nogle uger siden modtog jeg dette super flotte ur fra mærket Carrie som hjemmesiden Ur Kompagniet har været så søde at sponsorere. Billederne snyder lidt da farven på uret faktisk er en anelse mere guld i virkeligheden men ud over det er der intet anderledes. Jeg syntes det er super fedt og selvom jeg i starten var en smule skeptisk fordi jeg følte at det var lidt for stort og voldsomt har jeg hurtigt vænnet mig til at have det rundt om håndledet. Det gælder bare om at style det med et basic outfit også føler jeg mig helt tilpas. Jeg har også i dag modtaget rigtig mange komplimenter både fra veninder og andre. Selv Dittes mor lagde mærke til det haha, er det virkelig så stort?!

Jeg sidder lige nu og slapper af med P7 mix i radioen, min nye ynglings håndcreme(se mere til den imorgen), og mine overdrevet bløde pyjamas bukser, efter en lang dag i skolen. 8 timer (!!!), vi skulle holde messe for forældre og fremvise de projekter vi har arbejdet på i sidste uge. Projektugen har været super hyggelig men det bliver også godt at få en lille pause fra gruppe arbejdet af:) 
Jeg håber i allesammen får en dejlig uge, knus.

Sponsoreret af Ur Kompagniet

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top