lørdag den 10. januar 2015

Nytårsforsæt 2014: Hvordan gik det?

Jeg havde jo lovet jer et lille kig tilbage på hvordan det gik med de nytårsforsæt jeg lagde for sidste år lige her, så lad os lige se hvordan det gik:)

·Til en masse fede koncerter Dette fik jeg gjort, Megan Nicole i februar og Miley Cyrus og 1D i Juni. Allesammen var super fede oplevelser jeg aldrig vil glemme! Læs mere her og her.
·Gå flere ture med Fnuggi Jeps, dette fik jeg også gjort rigtig meget af. I sne, regn, slud og sol. Morgen, dag og aften!
Giv lige et dræberblik Fnugs...

·Tage flere billeder Ærlig talt var det ikke min mening at tage 50 billeder dagligt det skete sådan set bare. Mission komplet;)
·Være mere positiv og være bedre til og ikke sige nej til alting Eeeh.. denne kan diskuteres. Det har nok ikke gået så godt som jeg havde regnet med, men jeg har da gjort en masse ting som jeg aldrig ville have gjort i 2013:)

·Læse masser af gode bøger(jeps der en en grammatisk fejl i originalen) Dette skete heller ikke. Gik i gang med mange bøger, læste 10 sider og rørte dem aldrig igen. Ups. 

·Lære at lave cup song Jeg lærte faktisk mig selv denne oh so famøse klapsalme og kunne den i et par dage, og ja lidt ala det med bøgerne så glemte jeg også dette hurtigt igen...

·Begynde og løbe igen, når jeg nu altså for lov af min fyseterapeut Jeg fik løbet nogle ture men jeg er og bliver altså en styrketrænings elsker. Cardio er ikke min livret!

·Spise mere rugbrød Ja det har jeg i hvertfaldt spist meget af! Faktisk har jeg fået mig en mindre obsession med rugbrød haha, gamle mølles hørfø brød er min ynglings helt klart!
·Lave flere af de ting der gør mig glad Jeg har i hvertfald drukket meget kaffe, taget mange billeder, blogget en del, set minimum 2387 Friends afsnit, trænet en masse, brugt ret så meget tid med Ditte og spist bøtter vis af skyr. Succes. 

·Bruge mere tid sammen med mine veninder Dette vil jeg også mene at jeg var ret så flittig til, eller hvad? Hvad siger i girls? haha...

·Være mere organiseret Hehe.. ja lad os ikke snakke om det. Ups igen.

Alt i alt fik jeg gjort det meste af hvad jeg havde sat mig for, men man kan jo ikke altid nå det hele vel? Så er det godt jeg har hele dette år til at prøve en gang til:) Fik i gjort jeres mål for 2014? Eller er der nogle ting i skal indhentet dette år? Knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top