torsdag den 1. januar 2015

Nytårsforsæt: Platte eller praktiske? Hvad vil jeg i 2015?

Yaay for uskarpe fyrværkeri billeder
Hej piger:)
Så blev det et nyt år og jeg håber at i allesammen kom sikkert ind i 2015 sammen med de mennesker i holder af. Selv havde jeg et super nytår med god mad, masser af fyrværkeri og bordbomber og søde mennesker. Nyt år betyder også at rigtig mange mennesker sætter mål for ting de gerne vil opnå i løbet af året. Selv har jeg et lidt blandet forhold til nytårsforsæt da jeg selv elsker at sætte mig ned og lave planer og lægge mål, store som små. Og der findes ikke noget bedre end følelsen af at få gjort ting man har ville ordne længe. Men jeg syntes alligevel også at det på et eller andet punkt er lidt mærkeligt at folk vælger at sætte mål fordi det er et nyt år i stedet for bare at sætte sig for at gøre det i nuet. Giver jeg mening eller hvad haha? Mie Dina skrev et kort indlæg omkring det forleden hvor hun beskiver det meget godt, læs det lige her.

Hvad er jeres  meninger om nytårsforsæt, og har i selv nogle?
Men med alt det sagt syntes jeg da lige at vi skal se på mine planer for det kommende år. Lavede også et indlæg med mine planer for 2014 sidste år så jeg tænker at jeg måske om en uges tid kigger lidt på hvordan de mål gik:)

Nok om det, her er hvad jeg vil i 2015!

·Give flere komplimenter, både til venner, familie og fremmede.

·Afslutte de bøger jeg startede på i 2014.

·Have minimum 3 spadage om måneden. Eller bare være bedre sådan over all til at tage tid til at slappe af.

·Blive bedre til at ligge eyeliner og neglelak med højre hånd (haha go leftie)

·Rydde op på mit værelse ugentligt.

·Blive bedre til at priotere, Skole, Træning, Bloggen, veninder og familie. Sådan set bare hele mit liv.

·Bruge mere tid inde i centrum. Stort set hver gang jeg er inde i København er det for at ordne et hurtigt ærinde, hvilket er ærgerligt for hver gang jeg kigger rundt på bygningerne, caféerne, naturen og bare hele den atmosfære der er, kommer jeg i tanke om hvor meget jeg nyder det. 

·Prøve nye café’er og restauranter, den her hænger lidt sammen med den overstående.

·Prøve at lave hjemmelavet sushi.

·Lave flere DIY’s. Jeg er ikke det største krea menneske  og jeg er rimelig sikker på at jeg var født med 2 højre hænder men jeg nyder at sætte mit eget præg på forskelige ting, Alt fra bolig til fashion.

·Få minimum 7 timers søvn, mindst 5 gange om ugen.

·Finde ud af en måde så jeg kan gå i skole og ikke blive trist eller presset.

·Prøve en uge som veganer.

·Forsætte som  pesco-vegetar.

·Finde mig et fritids job. Om så det er hundelufter, babysitter, lektie hjælper eller noget helt andet. Bare det gør  mig glad og giver en smule penge.

·Føle mig mere fri, hænger lidt sammen med den med skole...

·Bage mere, åårh duften af nybagte boller eller muffins. Ja tak! 

·Blive bedre til matematik, uf.

Blog mål:

·Lave flere personlige/hverdags indlæg.

·Lave flere lister så som denne eller med tips og tricks.

·Tage flere outfit billeder.

·Få mig et nyt og lækkert layout, fordi selvom jeg faktisk er super tilfreds med hvordan det hele ser ud lige føler jeg stadigvæk at der mangler lidt personlighed over det hele.

·Lave flere opskrifter.

Der er nok at se til og det glæder mig. Jeg er sikker på at 2015 bliver et suverænt år, både for bloggen og mit personlige liv ved siden af. Som det ser ud lige nu har jeg ikke andre planer end One Direction til juni og London til oktober. Men så er det jo bare at se hvad livet byder på ikke sandt? Opdagede faktisk lige her for 2 minutter siden at jeg i 2014 lavede 99 indlæg, argh hvor det irretere mig at der ikke står 100! Så prøver vi da bare i år, eller måsker 200?
Pyha et langt indlæg det er vidst tid for mig at smutte haha. Jeg ønsker jer alle det bedste for 2015, knus.

4 kommentarer :

  1. Sikke nogle fine nytårsfortsætter. Jeg har ikke engang fået skrevet mine endnu... Ups! :-)

    - Karoline
    http://www.karolinehaugaard.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, der er stadigvæk masser af tid endu heldigvis!

      Slet
  2. Rigtig fine nytårsfortsæt, og held og lykke med dem! Jeg sad i går aftes og skrev mine ned :)

    bloggingbycecilie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, der er ike noget bedre end at sætte mål for selv:)

      Slet

Back to Top