onsdag den 18. marts 2015

Hip Hip Hurra - Bloggen 3 år!


I dag er en meget speciel dag folkens, faktisk så speciel at busserne flagede dagen lang. Bloggen har nemlig fødselsdag- wuhuu! 3 år, det er alligevel ok lang tid haha. Og når der er fødselsdag er der kage, for jeg fejrede også bloggen sidste år med kage. I år har jeg valgt at lave banankage af flere grunde: 1. Har startet en ny tradition med at kagen hvet år skal have noget af gøre med enten frugt eller grøntsager (se bare sidste år) 2. Magnus havde valgt at købe 10 næsten overmodne bananer med hjem i mandags 3. Ville gerne prøve denne opskrift efter at have kigget på den så længe 4. og så smager banankage altså også bare helt utrolig godt!
Jeg kan ikke lide at lyve over for jer så jeg siger lige sandheden. Faktisk bliver denne kage ikke spist før imorgen da hele familien kom sent hjem, men det er helt okay for Stinna som jeg har fået opskriften fra siger faktisk at den smager bedst dagen efter haha:)

De sidste 3 år her på bloggen har været meget interessante, både med op og ned ture. Sidste år kom jeg for alvor på skinnerne igen og det var altså bare mega skønt. Jeg har fået en masse skønne læsere og lavet nogle indlæg jeg er stolte af. Alt i alt har bloggen været et sted jeg kunne bruge min tid på når der ikke lige var andet der fangede min interesse og sådan en ting eller et sted burde alle mennesker have:)

Lille hurtig spontan giveaway, sender en Toms guldbarre afsted til en heldig læser. Skriv blot i kommentar feltet hvad for en slags kage der blev lavet sidste år da bloggen fyldte 2 år (hint, link længere oppe). Husk også at skrive email adresse;) Bare en lille ting hvis nogle skulle være med på lidt sjov, jeg trækker en vinder på lørdag!

Tak for 3 gode år, knus


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top