lørdag den 25. april 2015

Current Food Faves


Hej piger! Lidt et anderledes indlæg idag, men det er dog et der siger rigtig meget om mig. Jeg snacker rigtig meget og spiser nærmest hele tiden. Seriøst bare spørg venner eller familie. Her for tiden er der nogle ting jeg går og snacker ekstremt meget som jeg tænkte jeg ville dele med jer. Enjoy, og god snacking!

Fredsted Morgenfrisk te indeholder noget af det bedste te jeg længe har smagt. Normalt er jeg ikke den største te drikker og foretrækker klart kaffe men da jeg så denne lille kasse til blot 10,- i Netto tænkte jeg at det skulle prøves. Super lækre smage der smager godt hele døgnet rundt, også selvom den bare hedder morgenfrisk;)

Dadler er selvfølgelig ingen ny opdagelse for mig men her for tiden har jeg spist dem non stop, måske ikke den bedste ting at spise alt for meget af men en enkelt her og der igennem dagen fungere nu meget godt for mig. Dadler smager også skønt i form af daddelkugler:)

Appelsiner er heller ikke nyt haha, men ikke desto mindre er de noget af det lækreste frugt ifølge mig her her for tiden. Spiser dem både ved siden af min morgenmad, som snack til frokost eller eftermiddag og som en lille let "dessert" om aften.

Fiber & daddel rugmusli fra Urtekram er normalt slet ikke den type mysli man ville se mig spise, for normalt er jeg meget mere til noget med lidt knas i, der er et eller andet ved denne der gør den lækker både til morgenmad og som snack, men hvad ved jeg ikke haha!

Sport real energy frugtbar med banan og kakao fra Castus har været en super god erstatning i forholdet til de natulig lakrids barer jeg normalt spiser. Da jeg først så denne smagsvariant var min første reaktion ad og føj og hvad i al verden er det for noget, men nu kan jeg ikke få nok af dem haha. Mums siger jeg bare!

Hvad går i og spiser her for tiden? knus

2 kommentarer :

Back to Top