torsdag den 30. april 2015

Konfirmations Outfit

Kjole Gingerfizz (link) Sko New Look (link) Ring Jane Kønig Armbånd Ukendt Negle Essie 'Madison ave hue' Taske H&M
I søndags var jeg iført kjole og kilehæle da min smukke og dejlige kusine skulle konfirmeres. Vejret var måske ikke helt til bare ben men det gik nu meget godt alligevel, festen blev trods alt holdt indefor i et selskabslokale;) Jeg endte med at vælge denne kjole fra dette indlæg af da det var den jeg havde nemmest ved at se mig selv i, og jeg er super glad for mit valg. Materialet er dejlig blødt og det var næsten som at være iført en natkjole haha. Dagen var skøn, fyldt med god mad og sjove indslag. Jeg håber at Malou havde en dejlig dag, nu ser jeg bare frem til at det bliver min tur næste år. Kun 373 dage endu hehe.. knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top