mandag den 15. juni 2015

New Sneaks

Hej piger! Jeg håber at i har haft en skøn start på ugen, det har jeg! Har købt nye sko som i kan se, da jeg rigtig godt kunne tænke mig et nyt par til imorgen hvor jeg skal til 1D koncert (aaaaaarh). Købte disse fra mærket victory i deichmann til blot 249,- hvilket jeg syntes er en helt i orden pris for et par basic sko i god kvalitet. De minder lidt om et par Adidas men da bankkontoen nok ikke helt ville sætte pris på 700,- der bare sådan forsvandt, synes jeg at dette par er helt ok i stedet for!

Som sagt er skal jeg endelig til 1D koncert imorgen, og nøj hvor jeg glæder mig! Det er slet ikke gået op for mig endu at det faktisk er imorgen, måske det har noget at gøre med at det er tredje gang og jeg nærmest har vænnet mig til det nu haha. Andre derude der også skal til koncerten, ses vi? Knus og kram allesammen!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top