mandag den 17. august 2015

Berlin Buys: Lush

I Berlin ved Alexanderplatz finder du en butik fyldt med sæber, hårprodukter, cremer og alt mulig andet i forskellige dufte, farver, former og størrelser. Den butik heder lush og jeg er helt vild med den! Dette var min tredje gang i en lush forretning og jeg sværger jeg bliver mere og mere vild med den butik for hver gang jeg går en i den! Denne gang købte jeg 5 ting, hvor af en af dem ikke er fotograferet da jeg brugte den allerede torsdag aften dernede da min syge, trætte og ømme krop havde brug for lidt pleje. Det var nemlig deres avobath bathbomb som var sååå lækker og duftede skønt og frisk. Kan klart anbefales!










Copperhead er en shampoo bar der dufter af kaffe, som skulle give håret fugt og pleje.













 Mmmelting marshmallow moment er en bath melt der dufter sødt som slik og skulle være rigtig god til ung og irriteret hud.













Veganese er en balsam med duft af lavendel og et hint af citron. Skulle give håret godt med fugt uden af at tynge det ned.
Strawberry feels forever er en massage bar der har en skøn sommerlig duft af søde sager og jordbær. Giver huden fugt og får dig og dine muskler til at slappe af.

Det var så alle mine køb fra Lush denne gang, har i nogensinde prøvet noget fra lush? og i så fald hvad synes i om det?:) kram og rigtig god uge herfra!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top