mandag den 3. august 2015

Berlin Pt. 1





















Så blev det tid til at dele første runde af billeder fra Berlin af, anden runde kommer inden længe! Denne gang er det blot lidt billeder fra lejligheden af og en lille smule turisme. Vores udsigt kan ses på første billede, og der er næsten ikke brugt zoom. Ellers bare lidt stemnings billeder af kvarteret, Brandenburger Tor, sony center og en lille isvaffel blev det også til. Næste omgang bliver med en anelse mere turisme:) Hvad synes i?

Jeg har i dag brugt den første del af min dag på at spise lækker brunch og drikke is kaffe med min tante og lille kusine, eller hun nød ikke noget af brunchen da hun må nøjes med mors mad hehe. DEt var super hyggeligt og solen skinnede så det kunne ikke være mere perfekt! Jeg bruger resten af dagen på at pakke da Ditte og jeg skal til Århus i morgen, jeg glæder mig helt vildt! Der skal shoppes, spises god mad og hygges:) Hvad går i og bruger jeres dage på? kys og kram.

6 kommentarer :

  1. Holda helt op nogle fede billeder! Hvilket objektiv bruger du og hvilket kamera har du?

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg bruger to forskellige kameraer. Nikon D70 med linsen den kommer med som er på 18-70 mm, Og så bruger jeg et Sony RX100 :)

      Slet
  2. Sikke nogen fine billeder!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  3. Neeej, når jeg er i Berlin, bor jeg samme sted! Nej, hvor sjovt! :P
    Er det første gang, I bor der?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt ja!
      Jeps første gang, vi havde lejet lejligheden igennem københavns kommune:)

      Slet

Back to Top