tirsdag den 25. august 2015

Birthday Presents From Myself




Plakat her Ramme her Natbukser her Øreringe her
 kunne jeg endelig vise jer mine fødseldags køb til mig selv! Der er købt for lige omkring 1000,- hvilket virker lidt ekstremt når man tænker på at jeg kun har købt 4 ting, men jeg har selvfølgelig blot brugt mine fødselsdags penge så det er ikke fordi man kunnes se det så tydeligt på min konto! Jeg ville egentligt også have købt den klassiske Calvin Klein modern cotton top i grå på Zalando, da det var der jeg fandt både den og natbukserne billigst, men den er desværre kun tilbage i en str. large så jeg må vente lidt med den. Jeg skal jo også spare op til London!

Jeg er rigtig glad for alle mine køb, jeg glæder mig til at begynde at gå med øreringe igen, plakaten skal lige rammes ind og så skal jeg finde ud af hvor jeg vil have den op at hænge og natbuskerne bliver så skønne nu når vi nærmer os efteråret. Jeg tænker faktisk at jeg nok kommer til at bruge dem i skolen, de dage hvor at man simpelthent ikke orker stramme jeans haha.

Hvad synes i? knus og forsat god uge:)

4 kommentarer :

  1. Sikke nogle gode køb, det er de helt sikkert!
    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Cool blog! Plakaten er super fin. :-) Har flyttet mit domæne til Bloggers Delight. Kig endelig forbi!

    http://waves.bloggersdelight.dk/

    Venlige hilsner Camilla

    SvarSlet

Back to Top