søndag den 25. oktober 2015

Det Skal Du Lave Denne Søndag: 14 Tips














Sidder du også og tænker sådan lidt "Jeg keder mig, hvad skal jeg lave?". Worry no more! For i dag kommer jeg med 14 tips til hvad du kan lave på en efterårsdag som idag (selvom vejret jo faktisk er strålende!). Jeg bruge selv dagen på at sortere rod rundt i flyttekasser så jeg kan få ordnet en reol og få mig et skrivebord, super hyggeligt haha, Men det bliver rigtig godt når det bliver færdigt for jeg har faktisk ikke haft et skrivebord siden jeg var 8-9 år og det brugte jeg aldrig til andet end opbevaring af ting der ikke var plads til andre steder. Og når man går i ottende klasse, blogger og bare holder at at skrive virker det som en god idé at have et bord at sidde ved i stedet for gulvet, sofaen, sengen osv.

Jeg håber i kan bruge nogle af tipsene, rigtig god søndag allesammen!

1) Gå en tur. Jeg ved godt at dette er noget jeg siger så ofte, men jeg holder bare virkelig meget af naturen og synes at det er noget af det mest afslappende og forfriskende man kan gøre!

2) Planlæg den kommende uge. Lav madplan, find ud af hvad for nogle lektier eller opgaver du har fået, har du nogle møder eller andre aftaler du skal tage hensyn til?, skal du ikke også lige få en tid hos lægen ang. den der ting du skulle have tjekket op på? skal cyklen/bilen måske en tur på værkstedet? Eller måske blogger du også og skal faktisk planlægge nogle indlæg? Orden alle disse ting og skriv det ned i kalenderen, så er du meget bedre forberedt på den kommende uge.

3) Ryd op. Jaja jeg ved det godt en lidt kedelig en, men jeg lover at du har det meget bedre lige så snart det er overstået! Så frem med støvsugeren og skraldeposen.

4) Prøv nogle nye opskrifter. Måske er det i dag at du endelig går i køkkenet og prøver den der opskrift du kiggede på for 2 måneder siden? Blogland er fyldt med en masse skønne madbloggere, få inspiration lige her eller på Bloggersdelight under segmentet Food.














5) Gå en tur i svømmehallen. Det er simpelhent alt for lang tid siden at jeg har været i svømmehallen, og jeg savner det! Faktisk er jeg en af de mest ringe svømmere i hele Danmark vil jeg nok mene, men der er alligevel noget meget dejligt ved at være vægtløs og bare svømme lidt baner frem og tilbage. Og hvis det er spa i svømmehallen er det jo bare et bonus!

6) Online shopping. Fordi hvem elsker ikke at kunne side i sin seng med pyjamas på, te i hånden og bare ligne en der har sovet i 16 timer, samtidig med at man får nye ting til efterårs gaderoben? Det tror jeg vidst at vi alle gør..

7) Inviter en sød en over til kaffe og kage. Det kunne være din mor, søster, veninde bedstemor, kusine, tante.. you name it! Og så kunne det jo være at den kage du byder på var den du bagte tidligere?

8) Start dit eget portfolio. Går du med en lille drøm i maven om at blive fotograf? Hvorfor så ikke starte med at lave dit eget portfolio idag? Jeg laver selv et meget snart, hvis du også kunne tænke dig det er det bare at google portfolio websites og så er du godt i gang!  















9) Gå en tur i biografen. Det går en masse gode film her for tiden, rigtig mange jeg godt kunne tænke mig at se faktisk. bl.a. The walk og den nye Paranormal activity. Og hvis du ikke allerede har set The martian med Matt Damon så vil jeg klart anbefale den!

10) Lav din ønskeliste. Julen nærmer sig folkens, alle supermarkederne er fyldt op med peppernødder og kalenderlys, og selv om jeg synes at det er alt for tidligt så nyder jeg dog alligevel at lave ønskelister.

11) Skær græskar ud. Halloween er lige rundt om hjørnet så hvis du både ønsker at komme lidt i stemning og bringe barndomsminder frem er dette aktiviteten for dig! Du kunne også tage en tur i tivoli hvis det var en mulighed, der er fyldt med Halloween denne tid på året!

12) Find nye blogs. Dette kan du gøre både på bloggersdelight, bloglovin, instagram og mange andre steder. Jeg kommer meget snart med nogle nye bloganbefalninger til jer da det jo har været alt for lang tid siden sidst!

13) Find nye sange, kunstnere og playlister at lytte til. Her er spotify selvfølgelig det oplagte sted og opdage disse ting. Personlig finder jeg altid noget godt og nyt via deres browse side, så det er klart et kig/lyt værd.

14) Snup en lur. Det har været en lang uge, du er træt og udkørt, du fortjener det!

Læs nu: Efterårs Favoritter Fra Asos

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top