lørdag den 3. oktober 2015

September 2015 | Monthly Recap

I september måned har jeg: Gået efterårs tur med Rika, Været på pandekage restaurant i fransk timen (desværre ingen veganske muligheder så jeg havde min egen med), Taget smukt selfie med vådt hår og briller, Været i bonbon land med 2 søde, Været i biografen med pigerne, Sejlet til bornholm, Kigget på udsigten fra Hammershus af, Taget endu et smukt selfie denne gang med 2 andre smukke piger, Spist morgenmad i en kold hytte, Været kulturel på Bornholms kunstmuseum.

Det er vist ikke nogen hemmelighed at september ikke ligefrem var min mest aktive måned på instagram, men sådan er det altså når man har travlt med en masse andet og alt det interessante sker efter skole når det allerede er mørkt- Dårligt lys = nej nej. Ikke desto mindre har september budt på en masse ting og sager som jeg har fået tiden til at gå meget godt med. Jeg er startet til både thai boksning og mit valgfag som er psykologi og filosfi, begge ting går super godt. Jeg har gået en masse ture, besøgt mit gamle fritidshjem, fået 10 i fysik, været til fødselsdag, besøgt min kommende efterskole og været på Bornholm med skolen. Alt i alt en helt i orden måned i følge mig! Hvordan har jeres September været?

Nu vil jeg slappe lidt mere af, den lejrskole har virkelig taget hårdt på mig- øjenbetændelse og det hele haha! Vi blogges.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top