mandag den 30. november 2015

November 2015 | Monthly Recap




















I november måned har jeg: Gået tur i skoven med Fnuggi, Været oppe i Vor frelser kirke, Vundet den fineste ring, Delt gammelt selfie, Været en tur på Louisiana, Spist vegansk onsdags burger på Hallifax, Fejret 1. Advent, Julehygget med Ditte.

Så blev det sidste dag i november og vi skal hermed kigge tilbage på nogle af de ting jeg begav mig ud i denne måned. Alt i alt har det jo bare været sådan en lidt hygge måned, men med aktiviteter en gang i mellem- præcis som en november måned burde være! Nu går vi jo ind i december, hvilket også betyder at der vil komme mange flere billeder op på instagram, for det er vist ikke nogen hemmelighed at denne måned ikke var min mest aktive på Instagram..

Hvad har i fået lavet i november? Og glæder i jer ligeså meget til imorgen som jeg gør? knus

Husk at deltage i min give away lige her

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top