søndag den 15. november 2015

Spinning Soulmate Ring + En Varm Anbefaling




Hej piger! I går modtog jeg en pakke jeg havde glædet mig rigtig meget til at få, nemlig denne smukke ring fra Spinning af. Modellen hedder Soulmate og er simpelthen så fin, så fin. Den kan sidde som både almindelig og midi ring og jeg har en fornemmelse af at den vil blive brugt rigtig godt! Den kan købes lige her.

Ringen har jeg vundet i en give away på Karolines blog, så jeg synes at nu ville være et meget passende tidspunkt at smide en anbefaling efter jer for hun fortjener altså super meget ros for hendes fine blog. Layoutet er pænt og overskueligt, hun skriver godt og har nogle gode tanker, flotte billeder- ergo alt hvad en god blog bør have, og så er hun altså også smadder sød! Læs hendes blog her.

I må allesammen have en rigtig god søndag:)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top