søndag den 27. december 2015

Hvad Der Lå Under Træet Til Mig..

















Eller i hvert fald nogle af tingene. Jeg havde en suveræn juleaften med masser af hygge, god mad (lavede disse, der klart kan anbefales!), sang og dans rundt om træet og nogle dejlige gaver. Jeg fik lidt undertøj, det smukke løve vedhæng fra Pernille Corydon (fik faktisk to så jeg skal have byttet det ene til et I vedhæng), en kæde til vedhængene (der også skal byttes til en længere en), træningstøj, gavekort til Nike, nogle vægte til at træne med, en kalender, en masse sager fra the body shop og andre små ting. Jeg er rigtig taknemmelig for alle gaverne og bare det at folk har lyst til at bruge penge på mig gør mig helt glad, så af hjertet tak til min familie og venner:)

Juledagene er også blevet brugt godt. Jeg har bagt småkager, set gode film og serier, været til julefrokost hos min farmor og farfar og generelt bare været doven. I dag har jeg så tilbragt dagen samen med min skønne tante og mine to dejlige kusiner hvor at jeg har bygget lego, tegnet, gået rur og bare slappet af.

Og nå ja, så er det jo også blevet tid til at finde en vinder af min 4. Advents giveaway, som omhandlede 4 lækre Kähler lysestager. Og vinderen blev…..  Maja Holmgren! Stort tillykke! Jeg har sendt dig en mail:)

Jeg håber at i har det rigtig godt og nyder årets sidste dage, glæd jer til flere indlæg de næste par dage og selvfølgelig en hel masse i 2016! Knus.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top