onsdag den 30. december 2015

Hvordan Gik Det Så I År? | Mine 2015 Nytårsforsæt

I dag skal vi kigge lidt på hvordan mine nytårsforsæt for 2015 gik, noget som jeg også gjorde sidste år som jeg synes kunne være meget sjovt at gøre endnu en gang. Så kan vi allesammen se hvor både god og dårlig jeg har været til det hele!

·Give flere komplimenter, både til venner, familie og fremmede. Jeg har hermed erklæret mig selv  som et menneske med mangel på både empati og evnen til at give komplimenter. Jeg prøver folkens!

·Afslutte de bøger jeg startede på i 2014. Min OCD gjorde det rigtig svært for mig at læse i starten af året, min undskyldning nu ved jeg ikke hvad er. Jeg har sådan set bare svært ved at koncentrere mig og derfor er det rigtig svært at sætte sig ned og læse en masse ord.

·Have minimum 3 spadage om måneden. Eller bare være bedre sådan over all til at tage tid til at slappe af. Spadage? Not so much! Men slap-af-dage? Hver dag!

·Blive bedre til at lægge eyeliner og neglelak med højre hånd (haha go leftie) 2015 var året hvor at jeg sagde farvel til stort set alt makeup det meste af tiden, det gik op for mig at jeg egentligt var 100% ligeglad med hvordan jeg ser ud og hvordan ser mig. Jeg kan sagtens tage i skole med uglet hår, en rensdyr sweater og ingen makeup (dette er sket i december et par gange) Nu bruger jeg kun makeup et par gange om måneden hvis jeg har lyst. Og neglene? Der er sjældent et lag på dem!

·Rydde op på mit værelse ugentligt. Okay så i juli måned fik jeg lavet fuldstændigt om der inde og det er først blevet færdigt her i december hvor at der så har været fyldt med julegaver, plastikposer, gavepapir og what not. Men jeg siger jer, lige så snart at julepyntet forsvinder så bliver det pænt!

·Blive bedre til at prioritere, Skole, Træning, Bloggen, veninder og familie. Sådan set bare hele mit liv. På nogle punkter vil jeg mene er det er gået meget godt, ser mine veninder oftere, bloggen bliver der også skrevet på ofte (f.eks. har jeg blogget hver dag frem til jul), i skolen har jeg indgået en aftale så mit skema er blevet reduceret.. Jeg jonglere stadigvæk lidt med alting, men overall går det ok.

·Bruge mere tid inde i centrum. Bob-bob, 2016 kommer i hvert fald til at blive brugt på mange flere ture på Strøget, i Kongens have og andre interessante steder!












·Prøve nye café’er og restauranter, den her hænger lidt sammen med den ovenstående. Mit svar har også at gøre med ovenstående, men jeg har fundet en masse fine cafeer med veganske muligheder (Botaniq, Chilimili og HAPS).

·Prøve at lave hjemmelavet sushi. Done, Men må nok sige at vi bliver nødt til at overlade det til de professionelle.

·Lave flere DIY’s. Hmm.. Nej. Not done.

·Få minimum 7 timers søvn, mindst 5 gange om ugen. Haha, Isabella tag dig sammen!

·Finde ud af en måde så jeg kan gå i skole og ikke blive trist eller presset. Som jeg skrev før så har jeg fået reduceret mit skema og det fungerer super godt!

·Prøve en uge som veganer. Det gjorde jeg, og så blev jeg ved i lidt over 3 måneder, og det har jeg sådan set tænkt mig at blive ved med!

·Fortsætte som  pesco-vegetar. Niks, dette holdt indtil juni måned og så besluttede jeg mig for at droppe fisken og blive vegetar (selvom jeg rigtig gerne ville være veganer på det tidspunkt). I september tog jeg så skridtet og blev veganer:)












·Finde mig et fritidsjob. Jeg er blevet hundelufter og rengøringspige for min tante og onkel.

·Føle mig mere fri, hænger lidt sammen med den med skole... Et reduceret skema gør mange gode ting.

·Bage mere, åårh duften af nybagte boller eller muffins. Ja tak! Øv, ikke gjort lige så meget som ønsket.

·Blive bedre til matematik, uf. Niks.

Blog mål:

·Lave flere personlige/hverdags indlæg. Det blev gjort.

·Lave flere lister så som denne eller med tips og tricks. Yes, se alle sammen lige her.

·Tage flere outfit billeder. I sammenhæng med Københavner-ønsket kommer der mange flere outfits op i 2016 (håber jeg da på)

·Få mig et nyt og lækkert layout. Nu kan jeg jo ikke huske hvordan mit layout så ud i december 2014, men jeg vil da mene at jeg har fået lavet et fint og overskueligt layout i år. Jeg kunne dog godt tænke mig at forkorte linksene ude siden da der er lige lovligt mange kategorier.

·Lave flere opskrifter. Der blev lave lidt, men stadig ikke så mange som ønsket. Se dem lige her.

Puha sikke dog en lang omgang, nu vil jeg smutte igen. Jeg skal nemlig ud og lave en kage min mor og jeg kan tage med til festen i morgen (det er ikke nemt når moren er gluten intolerant og datteren veganer). Vi ses nok lige hurtigt i morgen, i bloggens sidste indlæg! Eller for 2015 i hvert fald.. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top