torsdag den 10. december 2015

Jul I Blogland | 10 December














Der er rigtig meget juleinspiration at finde i blogland, derfor har jeg i dag samlet noget af det sammen for at inspirerer jer til lidt mere julehygge!

Jeg ved personligt selv at jeg godt kunne trænge til inspiration, altså cmon det er den 10. og jeg vil ikke ligefrem sige at jeg er i julestemning.. Men det kommer vel;)


The peppermint pencilNatural christmas wreath diy. Denne krans er simpelthen noget af det flotteste, og hvis ikke vi havde en glasdør ville den hænge udenfor lige nu!




















Free peopleFeel Your Best Throughout the Holidays. Fordi dit psykiske helbred er noget af det vigtigste, og her i juletiden skal du huske at passe ekstra godt på dig selv!





















The inspired room10 charming ideas for christmas decorating. Jeg er helt vild med alle disse idéer,  de er lige min stil.




















Love & LemonsHealthier holiday recipes. Hvis du ligesom mig er veganer (eller blot ønsker at spise sundt denne jul), ja så skal du helt sikkert læse det her! Jeg skal i hvert fald prøve vaflerne:)




















Passions for fashionInterior gift ideas. Christina kommer altid med de fineste bud på ting man skal ønske sig eller købe, og disse sager er ikke en undtagelse.
















From RosesFestive decor for people who aren't festive. Jeg vil mene at jeg selv er meget "festive", men jeg synes alligevel at disse idéer var rigtig gode:)

Det var alt hvad jeg havde for jer i dag! Gav det noget inspiration, og har i nogle links i kunne tænke jer at dele med mig? Nu vil jeg forberede mig på at tage til klasse-tamtam og derefter thaiboksning. Rigtig god 10. december allesammen!

Husk at deltage i min giveaway lige her

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top