torsdag den 17. december 2015

Mine yndlings Julefilm | 17. December


Er du i julestemning endnu? Hvis ja, godt for dig! Men hvis ikke kan du bruge i dag på at se en af de her julefilm, og så kan du desuden også glæde dig til i morgen hvor at jeg giver en masse tips til hvordan du nemt og hurtigt kan komme i rigtig god julestemning!

Her kommer i hvert fald mine yndlings julefilm:)

Alene hjemme 1 & 2: To gode klassikere jeg er ret så sikker på at de fleste, hvis ikke alle, kender! Det er ligemeget hvor mange år i træk jeg ser de her to film, jeg griner stadigvæk hver gang de to tyveknægte falder for en af fælderne! Se traileren for 2'eren lige her.



The santa clause 1, 2 & 3: Nok mine yndlings film af alle julefilm! Som jeg har nævnt før så er jeg helt vild end Tim Allen, så disse film er naturligvis også på listen! De går lige ind i hjertet og varmer hele kroppen, så hyggelige og sjove film alle kan se. Se traileren for 2'eren lige her, og 3'eren her.


ELF: En sjov julefilm som vinder hver gang! Perfekt til dig med en lidt barnlig sjæl der holder af Will Ferrel:)




Christmas With the Kranks: Endnu en film med Tim Allen, denne gang er han dog ikke julemanden! I denne film beslutter han sig for sammen med sin kone Nora at springe julen over da deres datter blaire ikke er hjemme, og i stedet tage på et cruise. Men det er alle i byen og nabolaget ikke specielt glade for. Igen en super morsom film!


Harry potter: Jeg ved godt at de ikke er deciderede julefilm, men der alligevel et eller andet ved dem der får mig i rigtig god stemning! Jeg drømmer stadigvæk om at opleve jul på hogwarts, et ønske jeg nok får lidt svært ved at få opfyldt;)


Det var alle så alle mine yndlings julefilm, var der nogle vi havde til fælles? Eller måske kender i nogle jeg burde se? Del meget gerne jeres yndlings i kommentaren, jeg vil elske at læse dem!:) knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top