fredag den 4. december 2015

My Christmas Playlist | 4 December

Jeg ELSKER julemusik, derfor er det også helt naturligt for mig at jeg har en spotify playliste på 3 timer fyldt med det haha! Jeg synes bare at det er noget af det hyggeligste af lytte til mens man laver hvad end man nu laver: Lektier, pakker gaver ind, danser, laver mad, ordner vaske tøj, støvsuger, skriver julekalender... Det hjælper ligesom bar lidt på stemningen ik? Jeg har derfor linket min playliste som er fyldt med alle mine yndlings julesange nedenfor, nogle er gamle og velkendte og andre er lidt nyere:) Og hvis nu der skulle være nogle der ikke havde spotify, ja så har jeg også fremtryllet nogle af mine yndlingsnumre nedenunder:) Rigtig god lyttelyst!

Husk at deltage i min giveaway lige her





Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top