fredag den 18. december 2015

Sådan Kommer Jeg I Julestemning:15 Tips | 18. December


Jeg lovede jer i går at jeg ville dele mine tips til at komme i julestemning hvis nu at der skulle sidde nogle derude der stadigvæk ikke er der endnu. Jeg kunne faktisk godt selv trænge til lidt mere julestemning, så måske jeg selv skulle gøre brug af nogle af de her tips?

1. Lyt til noget julemusik, lyt til min playliste her!

2. Se nogle julefilm, Mine yndlings kan findes lige her i gårsdagens indlæg.

3. Bag/lav/køb nogle julegodter

4. Spis nogle julegodter

5. Pynt op, det er da klart at du ikke er i julestemning hvis dine omgivelser ikke er!

6. Lav en juledekoration

7. Tag ud og shop julegaver

8. Pak gaver ind

9. Gå en tur i nabolaget og kig på julelys

10. Skriv/send julekort

11. Spil bamses julekalender, det er okay, vi er allesammen børn indeni alligevel..

12. Gå i kirke, om så du er religiøs eller ej så giver det en rigtig god stemning.

13. Flet nogle julehjerter og stjerner

14. Lav en jule bucketlist, ligesom mig:) 

15. Vær omkring børn, de er altid i julehumør!

Det var alle tips jeg havde, var der nogle i kunne bruge? Eller har i allerede prøvet det hele? I så fald ønsker jer jeg alt mulig held og lykke med at fange lidt julestemning inden på torsdag:) Kram herfra.

Husk min giveaway lige her

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top