fredag den 22. januar 2016

Nyt Til Trænings Garderoben















Nike element sphere half-zip - 630,-

Hej alle, håber at fredag aften går godt! Som jeg skrev i sidste weekend så havde jeg planer om at bruge mit gavekort til Marathon sport, som altså kun kunne bruges på Nike (hvilket jeg naturligvis ikke havde noget imod). Med mig hjem fik jeg denne mega lækre løbe/trænings trøje i det dejligste materiale. Den har været i brug en enkelt gang på en kold løbetur -der dog blev en anelse varmere af denne skønne sag. En af mine yndlingsting ved den må dog nok være det at den har tommelfinger huller og et lag der kan foldes ud over resten af fingrene, super smart! Den kostede 630,- hvilkede alligevel er en del, men jeg synes stadigvæk helt klart at den er det værd! Jeg havde et gavekort på hele 500,- så derfor skulle jeg selvfølgelig kun af med 130, klager ikke;)

Denne weekend skal bruges på tøsehygge med Sara og Vici og så regner jeg også med at der skal laves lidt konfirmationsforberedelser, så det skal nok blive godt! Nu vil jeg smutte ned i stuen og se klipfiskerne, det sjovt synes jeg haha! Kram

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top