mandag den 15. februar 2016

København Og Vinterferie Planer

















Jeg vil starte dette indlæg ud med at vise jer et par billeder fra i lørdags da jeg tog metroen ind til Christianshavn for at tage lidt billeder ved Stadsgraven. Planen var egentligt at jeg skulle udnytte at der var kommet lidt sne igen, men det er vist ikke til at se (overhoved). Men det var nu alligevel meget hyggeligt. Vinterferien har allerede været pænt produktiv vil jeg mene: en meget kold løbetur fredag eftermiddag hvor at telefonen døde undervejs og en Spotify der ikke virker, lille tur til København lørdag, og valentines her i går med Ditte. Nu sidder jeg så bare lige og slapper lidt af her i sengen med Adele's album og tanken om at jeg om en lille times tid kan gå ud i køkkenet, åbne køleskabet og tage en lækker veganer burger ud derfra og spise. Yum.

Resten af ferien har jeg ikke nogle vilde planer, men jeg har nogle idéer om 6 ting jeg godt kunne tænke mig at lave. Så her får i en lille liste:

1) Lave hjemmelavet Nutella

2) Færdiggøre min gallery-wall/fotovæg, kald det hvad du vil..

3) Prøve at tikke et af mine nytårsforsæt af listen, meget gerne den med instagram og youtube

4) Få købt en bøtte gærflager og enten lave mac n' cheese, pizza eller almindelig pasta med dette fantastiske drys på

5) Gøre mig nogle tanker om hvilken slags sko jeg skal have på til min konfirmation. Dette betyder ikke at jeg allerede køber for det regner jeg først med at gøre omkring påsken, men det kunne være der kom en lille collage

6) Evt. besøge min farmor og farfar (hvis de gider at have mig hængende). Og jeg ved at min farmor læser med lige nu så inden dagen er omme, har jeg nok fået en besked om at jeg er mere end velkommen haha

Ud over disse punkter har jeg også nogle idéer til nogle indlæg, så vi må se hvad jeg får tiden til at gå med:) Hvad skal i bruge ferien på? Se nogle gode serier?, træne?, være produktiv? eller måske skal du i gang i køkkenet med en omgang grøntsagslasagne? Hvad end i beslutter jer for at tage jer til, håber jeg at jeres ferie bliver skøn! Knus.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top