lørdag den 27. februar 2016

Stresset: 70 Dage Til Den Store Dag














Det her indlæg bliver lidt af et "confession" indlæg, for der er noget jeg bliver nødt til at komme ud med. Jeg føler mig stresset! Der er i dag d. 27 februar 2016 præcist 10 uger til min konfirmation d. 7 maj. Og 10 uger er altså det samme som 70 dage, hvilket føles som ingenting! Jeg kan tydeligt huske for 2 år siden da jeg gik i sjette, at jeg altid gik og sukkede over at der bare var SÅ lang tid til den store dag, eller sidste år da alle os piger i klassen sad og kiggede på vores countdown der sagde 365 dage til. Og nu sidder jeg her og der er kun lidt over 2 måneder til, det er altså både vildt men også lidt skræmmende.

Skræmmende fordi jeg stadigvæk føler at jeg mangler så meget. Som i kan se på den nedenstående liste er der flere tomme felter end krydser, dog er den ikke helt korrekt da jeg hverken har planer om at få lavet hår, negle eller makeup- de står blot derpå for at give andre inspiration;) Og kørslen regner jeg også stærkt med bliver i vores peugeot 307 da det ikke har været muligt at få fat på en Fiat 500 cabriolet- i lyserød naturligvis haha, og min far ender nok med at blive fotografen. Til gengæld skal vi have et par prøve-sessions. Og takkekort er selvfølgelig først til efter konfirmationen, men jeg er alligevel ret panisk da jeg føler alle de store vigtige ting mangler. Outfittet, at skrive en tale eller en sang og menuen (selvom vi allerede har drøftet lidt med caféen).















Jeg skal ind til byen på onsdag og kigge på tøj og sko, så det hjælper i det mindste en anelse med alt stressen. Og alt det andet tager jeg bare lidt af gangen, dog hurtigst muligt da jeg hader at lave alting last minute (bortset fra fysik lektier, de bliver åbenbart altid først lavet aften inden haha). Eller vil jeg gerne høre om i derude, måske nogle tidligere konfirmander, har nogle råd til planlægning og hvordan man kan nå det hele uden jag og stress? Jeg er i hvertfald åben for alle de råd i skulle have:)

For resten kan jeg godt se at bloggen bliver overloaded med konfi stof for tiden, og det er der nok nogle der er vilde med og så er der andre der ikke kunne være mere ligeglade. Jeg vil prøve at variere lidt mere i indholdet herinde, dog har jeg altså to konfirmations indlæg der kommer op i løbet af næste uge. Både et lille interview og mine ønsker:) Rigtig god lørdag eftermiddag folkens, knus.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top