tirsdag den 1. marts 2016

February 2016 | Monthly Recap


I februar måned har jeg: Malet i malebog, spist valentins morgenmad med Ditte, Taget vindue-selfies ude foran Fields imens jeg ventede på 33'eren, Været på brobygning, Og stået meget tidligt op hver morgen for at køre med offentlig transport, Drukket noget varmt og set The other woman, Taget selfies med en meget sød hund (som jeg ved at jeg viser frem alt for ofte).

Jeg har ikke været den mest aktive sjæl på instagram den sidste måneds tid, faktisk har det været så slemt at jeg lige måtte redde det i går ved at poste hele 3 billeder (meget professionelt). Men jeg har ikke desto mindre haft gang i diverse ting og sager, med både vinterferie og brobygning har der været masser at se til. Men alligevel er det meste af tiden dog nok blevet brugt på at træne og slappe af foran skærmen. Jeg skal jo lige få det sidste ud af vinteren hvor at det er nogenlunde acceptabelt at bruge det meste af sin tid indenfor;)

Den første forårsdag har ikke føltes specielt forårsagtigt, og den er i hvertfald ikke blevet brugt på noget andet end den almindelige hverdag. Vi har fået ny fransklærer og han var helt ok, jeg har været til præst hvor at vi har kigget på konfirmationsord, Maja og jeg har præsenteret vores projekt omkring depression som vi har arbejdet på de sidste 2 måneder. Det gik meget godt synes vi selv:) Og til sidst har jeg cyklet hjem i hundekold modvind kl. lidt over 4. Og det var så min dag.

Hvad har i brugt dagen på? Måske noget lidt mere interessant end mig? I kan forresten se alle mine tidligere 'Monthly Recaps' lige her, de går helt tilbage til oktober 2014 så der er nok at kigge på! Rigtig god aften til jer alle, knus.

LÆS NU: LANGELAND 2014 - LIDT FORÅRS STEMNING PÅ EN KOLD OG TRIST 1. MARTS

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top