fredag den 22. april 2016

En Tur På Bispebjerg Kirkegård

















Hermed får i lige et billede-tungt indlæg fra da jeg var på Bispebjerg Kirkegård i onsdags. Jeg ærgrede mig meget over at jeg ikke kom afsted sidste år, derfor var jeg hurtigt ude, da jeg så at de flotte kirsebærtræer nu var sprunget helt ud. Og jeg var ikke alene derude, næ nej sådan ca. halvdelen af København (og et hav af turister fra Asien) havde også valgt at tage derud. hvilket selvfølgelig ikke er nogen overraskelse, men jeg siger bare at hvis du regner med en fred fyldt og afslappende eftermiddag uden nogen andre mennesker er det her altså ikke stedet du skal tage hen.















Men vejret var fantastisk og det synes jeg faktisk det har været sådan helt generelt her for tiden hvilket er skønt! Jeg vil helt klart anbefale alle jer der her muligheden for det at besøge Bispebjerg Kirkegård i mens disse træer stadigvæk blomstrer så fint, og hvis ikke det så i hvertfald fald bare bevæg jer udenfor og nyd den dejlige solskin!

Jeg har brugt størstedelen af min fridag på at lave konfirmationsforberedelser, der er virkelig knald på her for tiden. Kun 15 dage endnu! I må allesammen have en rigtig dejlig aften, kram.











2 kommentarer :

  1. Hader at vi ikke har det i Hjørring, det er jo noget af det smukkeste på sådan en fantastisk smuk sommerdag!
    Dejlige billeder, du har fået taget dig :)

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor ærgeligt, men jeg er sikker på at i har noget andet der er mindst lige så pænt! Mange tak:)

      Slet

Back to Top