søndag den 17. april 2016

Søndags Pandekager Og Afslapning














Så blev det søndag, en dag de fleste har et love-hate forhold til. Jeg synes den er okay, dog gør tanken om at jeg skal i skole i morgen ikke noget godt for humøret. Til gengæld er næste uge heldigvis kun en fire dages uge, så det hjælper lidt på det hele. Min weekend er blevet brugt på konfirmations diy, Friends og fejring af Andreas konfirmation. Det gik faktisk rigtig godt til trods for at jeg ikke er det største fest dyr, men hendes veninder var super søde og opfordrede mig til at være med og danse så det var nu meget sjovt. Og Andrea var selvfølgelig også rigtig fin i hendes flotte kjole:) Her til morgen, eller nærmere formiddag (klokken var 13) lavede jeg en portion pandekager på rigtig søndags maner med vores nye lidt avancerede kogeplade, og så har jeg ellers bare brugt dagen på at slappe af.

For at dette indlæg ikke bare handler om pandekager har jeg lavet en lille collage nedenfor, med nogle af de ting jeg selv synes man ikke kan stå og mangle på sådan en søndag som i dag. Jeg er selv ret vild med det blomstrede sæt og pudebetrækket, det er jo en fin lille reminder man skal huske på en gang imellem. Hvad har i brugt jeres weekend på? Og hvad skal resten af jeres søndag eftermiddag bestå af?
Knus og kram, og så ses vi i den nye uge!


Sunday


2 kommentarer :

  1. Dejlige collager, og er helt vild med puden faktisk, hihi! :)

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skulle virkelig også anstrenge mig for ikke at bestille den hjem!!

      Slet

Back to Top