mandag den 30. maj 2016

Grønne Måltider #3














Puha så gik der vist lige en uge uden nogen aktivitet herinde, det synes jeg slet ikke ligner mig denne tid på året. Normalt er sommeren der hvor at jeg er helt fyldt op med motivation, men sådan har det ikke lige været på det seneste kan jeg mærke. Jeg har masser af idéer til indlæg, bl.a. opdatering på forårs bucket liste, sommer bucket liste, closet cravings også mangler jeg jo også at afslutte min konfi "serie". Op på hesten igen med mig, jeg må bare gøre hvad jeg kan for altid at være bedre end før.

For 2 uger siden gik det op for mig, at jeg ikke havde lavet et grønt måltids indlæg siden juli måned (!!). Og det er jo lidt sjovt, i betragtning af at mad er en ting der fylder ret så meget i mit liv. Men det bliver der gjort noget ved i dag, hvor at jeg viser jer nogle af de ting jeg har spist her for tiden.

Og skulle i have interesse for at se endnu flere af mine måltider, kan i som altid tjekke min Vegan-stagram ud lige her.














Sommerklassiker, koldskål. Opskriften er herfra, næste gang skal der meget mindre mælk i. Desuden smed jeg lidt ekstra vanilje og citron i så den passede bedre til mine smagsløg.














Veggie-bolognese, helt klart på top 3'eren med mine livretter.














Smoothie med lidt af hvert, blåbær, hindbær, banan og andet godt.














Når der er rester af sushien fra dagen før, *praying hands emoji*.














Årets første vandmelon, helt sikkert ikke den bedste som i nok også godt kan se, men den gik an.




















Runde et af min frokost i går, lækre pandekager der smager præcis ligesom de klassiske med ko mælk og æg (faktisk smager de bedre). Her er de toppet med rabarber syltetøj og sukker.














Endnu en omgang veggie-bolognese, det siger vist noget om hvor meget jeg elsker pasta.














Og til sidst et styks veggie burger, her med chilimayo smurt oven på "bøffen".


LÆS MERE AF DETTE: GM #1 OG GM #2

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top