søndag den 15. maj 2016

Vegan Snacking On The Go















Rawbite, Apple Cinnamon // Pulsin, Almond & Raisin brownie // Pulsin, Maple & Peanut protein snack // Woodshade Organics, Coconut Dog // Clif bar, Chocolate Almond Fudge // Naturli', Soya kakaodrik (billigst når man køber en liter, men mere praktisk i de små kartoner)

Det er ingen hemmelighed at jeg holder af mad, og at jeg altid har snacks på mig hvor end jeg skal hen. Derfor vil jeg i dag dele nogle af mine yndlings snacks med jer, som både er smarte at have i tasken og også smager super godt. I denne omgang fokusere jeg mest på bare og de lidt dyre sager, men trust me størstedelen af tiden har jeg nok bare en banan eller et andet stykke frugt i tasken. Til tider har jeg bare lyst til lidt ekstra og så går jeg efter de ting i ser på billederne.

Coconut dog'en er en af mine nyeste guilty pleasures, den er overdrevet lækker! Man skal dog være opmærksom på at man køber den rigtige da de også har nogle andre bare der indeholder mælk og honning. Den kan forresten købes i helsemin, en var bare ikke lige på deres hjemmeside. Rawbites og pulsin bare er også at finde der, samt andre steder såsom matas. 












Cliff bare er også super lækre, men er også en af dem hvor at man skal være opmærksom da ikke alle deres bare er veganske mener jeg. Størstedelen er dog. Og til sidst har vi elefanten blandt dem alle, soja drikken. Super lækker når man lige vænner sig til smagen, ikke fordi den smager dårligt, men blot fordi den er lidt anderledes end den traditionelle Mathilde kakaomælk. Og den kan købes i rigtig mange supermarkeder, bl.a. Meny, Netto og Bilka.

Det var så et lille indblik i hvad jeg går og snacker her for tiden, de har specielt været nyttige herunder terminsprøverne. Jeg var oppe i matematik problem og færdighedsregning torsdags og dansk skriftlig fremstilling i fredags, på tirsdag står den på dansk læsning, og til sidst har jeg franskprøve på torsdag. Og jeg må ærlig talt sige at jeg nyder de her prøver, vi har mødt en halv time senere og jeg går hjem allerede ved 11-12 tiden, det er slet ikke så skidt.

Jeg håber at i alle nyder pinsen og den forlængede weekend, det gør jeg helt sikkert! Kram Isa.



2 kommentarer :

  1. Kunne vildt godt tænke mig at smage rawbites
    Håber du har en skøn dag

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet

Back to Top