søndag den 26. juni 2016

Fashion Dupes | Designers Remix, Custommade & More

Fashion dupes

Hej bloggen! Jeg har i et stykke tid nu gået og tænkt på at begynde at lave nogle indlæg, hvor at jeg viser jer nogle billigere alternativer til dyrt mærketøj. I første omgang har jeg så fokuseret på sommertøj i lyse nuancer, og jeg synes selv at jeg har fundet nogle rimelig gode "dupes". Flere af tingene er også på sale lige nu hvilket gør dem endnu billigere, god har jeg valgt at skrive deres oprindelige pris for ikke at snyde nogen i det lange løb.

I dag har jeg en produktiv dag foran mig, jeg skal både planlægge indlæg, lister til Bornholm, skrive rundt til nogle folk, og så kunne jeg også rigtig godt tænke mig at få løbet en tur, da vejret i går var alt for varmt til det. Rigtig god søndag derude!

FIK DU SET MIT INDLÆG I GÅR? - FERIE I DANMARK PÅ BUDGET

4 kommentarer :

  1. Super fedt indlæg
    Håber der kommer flere af disse indlæg eller måske en hel serie'?
    Det er ihvertfald vildt fedt så der er andre muligheder end det dyre
    Håber du har en skøn dag

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det kunne sagtens lade sig gøre. Jeg synes selv at det var meget sjovt at finde billigere alternativer:)

      Slet
  2. Sikke et fedt indlæg :)
    - Er vild med toppen fra Vero Moda, den er super fin!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg har selv overvejet at klikke den hjem!

      Slet

Back to Top