torsdag den 2. juni 2016

Monthly Recap | May 2016




















I maj måned har jeg: Været til Adele koncert i Forum, Trænet udenfor iført shorts, Fejret min konfirmation, Haft fin og personlig bordpynt til festen, Taget polaroids, Kørt i gokart på blå mandag, Og efterfølgende været i Tivoli, Været fredags glad efter en tur i Netto, Passet på Dittes marsvin, Sagt farvel til terminsprøver, Lavet musli, Lavet en lille boomerang af en træt hund, Været i biografen med søde piger, drukket en lækker smoothie i den her ikke-til-at-holde-ud-varme.

Maj, maj, maj.. Du var skøn, dejlig, fantastisk og uforglemmelig! Maj er min yndlings måned, har altid været det og vil nok altid være det. Der sker altid så meget, vejret er lige mig og jeg elsker bare over all hele den stemning der ligger i maj måned. Og denne var tydeligvis ingen undtagelse. Jeg var til Adele koncert, lavede en masse med veninderne, havde gang i en masse andet, og når ja så blev jeg jo også konfirmeret (no big deal).

Grunden til at dette indlæg først kommer op her i dag, er at den hjemmeside jeg normalt bruger til at hente mine instagram billeder ned på computeren med er gået hen og blevet til noget man skal betale penge for at bruge, ikke glad for det iconosquare! Så jeg brugte hele min aften i går på at finde en anden hjemmeside med samme funktioner men alt koster enten penge eller virker ikke. Jeg har så været nødt til at screenshotte alle billederne og derefter croppe dem, hvilket forklarer den lidt grumsede kvalitet. Jeg lover at finde en bedre løsning inden næste gang;)

Nok om det, nu er det sommer og ferien er blot 22 dage væk. Jeg kan næsten ikke holde ventetiden ud, specielt ikke når vi har rykket klasselokale hen i et der er 30 grader varmt, shit det er ubehageligt at bruge en hel dag der inde! Jeg holder ud og holder mig bare indenfor ligeså snart jeg kommer hjem, her er der nogenlunde køligt. Rigtig god sommer allesammen, kram.

SE ALLE MINE MONTHLY RECAPS LIGE HER

2 kommentarer :

  1. Super fede billeder
    ej hvor er hunden sød
    håber du har en skøn dag
    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, god dag til dig også:)

      Slet

Back to Top