søndag den 12. juni 2016

Sommer Bucket Liste 2016


Det er i dag blevet tid til at jeg deler min sommer liste med jer, og det er vidst også på tide eftersom vi snart er to uger inde i sommeren. Det betyder også at jeg altså har gennemført nogle af punkterne allerede, men i skal selvfølgelig ikke snydes.

Her får i mine sommerplaner:

1) Se solopgang på fælleden første juni

2) Tage ud på Amager strand med pigerne og grille

3) Løbe 6 km.

4) Cykle 50 km.

5) Bade i Karlstrup kalkgrav




6) Tage ind til fælledparken og se Zulu sommerbio

7) Holde en uges ferie, i sommerhus på Bornholm med fars side af familien

8) Smage Tofuline is for første gang

9) Gøre et godt kup på et loppemarked

10) Holde en internet fri dag

11) Få mig en vegansk donut eller et stykke jordbærtærte fra Cafe KAF

12) Holde photoshoot med en veninde, bare sådan for sjov

13) Sommer-cleane, når nu jeg ikke fik spring cleanet

14) Holde bålaften med pigerne, og grille veganske skumfiduser

15) Se solnedgang d. 31 august på fælleden


2 kommentarer :

  1. Lyder som en masse gode idéer :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg synes også jeg har tænkt lidt kreativt i år:)

      Slet

Back to Top