søndag den 19. juni 2016

Weekly Wanted & En Praktikplads

Weekly wants


Denne søndag har indtil videre stået på sen morgenmad, internet kiggeri og familiebesøg. Rimelig afslappet. Resten af dagen har jeg tænkt mig at bruge i tænkeboksen, for jeg står nemlig og mangler en praktikplads til i uge 38- og deadlinen er i morgen. Det kan vist godt siges at jeg har en anelse travlt. Problemet er bare at jeg ingen idéer har, jeg vil gerne noget hvor at jeg ikke bare sidder ned hele dagen, og alligevel vil jeg ikke for langt væk fra min comfort zone. Jeg har nogle ting jeg skal have tænkt igennem, for hvis jeg ikke finder noget bliver jeg såmænd bare smidt ned i en første klasse på skolen (hvilket ikke lyder som det fedeste).

Nok om praktik, jeg har lavet en lille collage der viser nogle af de ting jeg ikke ville have noget imod at eje denne uge. Jeg står stadigvæk og mangler et par sandaler, buksedragter kan jeg stadigvæk ikke få nok af, en weekendtaske har jeg manglet de sidste to år og de sidste ting er blot småting jeg har fået mig et godt øje til. Culotte buksedragten er ikke noget jeg normalt ville se mig selv i, men lige den der synes jeg bare er så fin. Hvad synes i om de forskellige items, noget der sagde jer noget? I må allesammen have jer en fortsat god søndag, denne er ikke så slem når man har en nem uge foran sig, sådan er det i hvertfald for mig. Knus.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top