torsdag den 7. juli 2016

2 Måneder Siden | Min Konfirmation









Far var tydeligvis meget begejstret for min sangskjuler haha..

Da det i dag er præcis 2 måneder siden jeg sagde ja til at blive konfirmeret i den kristne tro, tænkte jeg at det var tide at jeg fik delt nogle billeder fra dagen. Jeg har allerede én video oppe hvor jeg snakker om første del af dagen og mit tøj, og inden længe kommer anden del også op (håber jeg i hvertfald). Jeg har også en video på vej hvor at jeg viser mine gaver frem, det hele tager bare lidt længere tid end forventet.

I dag har jeg haft en rimelig chill dag jeg har brugt på at se youtube videoer, filmet noget video, bagt pølsehorn uden opskrift og lidt selvbruning af mine blege stænger. Rimelig chill ja. Jeg vil nu gå i gang med at redigere nogle af de billeder jeg tog i botanisk have i går, jeg regner med at udgive dem i morgen tidlig:) I må allesammen have jer en skøn eftermiddag/aften, kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top