tirsdag den 26. juli 2016

Bornholm | Sommer 2016













Som jeg lovede jer i går, får i idag en (hulens) masse billeder fra min ferie på Bornholm. Måske ikke lige så spændende som mit sidste Bornholmer indlæg, da vi denne gang valgte ikke at besøge mange af turistattraktionerne, såsom Hammershus og diverse museer. I stedet har vi blot været lidt rundt i de forskellige  byer og set på andre hyggelige ting. Jeg var forresten dernede sammen med min familie, tante, onkel, fætter og kusiner. Det her var faktisk blot en gentagelse af den tur vi var på for 5 år siden, vi boede nemlig i det samme hus. Ting har selvfølgelig ændret sig siden da, der er kommet en lille ny til og vi er allesammen blevet ældre naturligvis.

Som jeg også nævnte i mit forrige indlæg så savner jeg virkelig Bornholm, da der ikke sker det store herhjemme. Dog har jeg prøvet at holde mig selv i live ved at male min radiator, rydde op i min makeup og se Orange is the new black. Desuden kommer min farmor og farfar og tante og onkel (de samme som vi var afsted med) på besøg i morgen, og jeg skal derfor kaste mig ud i en kage. Update følger..

Men for at vende tilbage til ferien så har vi i hvertfald hygget os med trivial pursuit, ture på stranden, måltider på terrassen  og meget andet. Jeg glæder mig allerede til vores næste tur:) Knus herfra

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top