søndag den 17. juli 2016

Lidt Flere Facts Om Isa




















Jeg synes at det var på tide med endnu et indlæg hvor at jeg fortæller jer lidt flere facts, så i kommer lidt tættere på hvordan jeg er som person. Jeg må så lige hurtigt sige at, det kan være jeg har nævnt disse facts førhen, men sådan er det jo når man har lavet et par af disse indlæg allerede. Her får i lige 10 facts:

-Jeg har meget svært ved at træffe beslutninger, store som små, som i hvad vil du have til aftensmad og hvad vil du med dit liv.

-Jeg skal aldrig have mig en iphone 6, ikke fordi de er grimme eller noget, jeg synes bare størrelsen er upraktisk og så har jeg desuden alt for små hænder og fingre til at kunne skrive på den med én hånd.

-Da jeg var 6-8 år var jeg meget glad for at filme små videoer på min ipod. De ligger den dag i dag på min computer, og giver altid et godt grin blandt mig og mine venner.

-Jeg er nærsynet og har brugt briller i sådan ca. 3 1/2 år. Dog er jeg meget god til ikke have dem på her i ferien af en eller anden grund.
















Billedet er fra inden mine øjenbryn blev rettet og da jeg stadigvæk havde lange flotte vipper

-Jeg reagere meget nemt på temperature, altså sådan hvis det er en smule koldt fryser jeg rigtig hurtigt. Og er det varmt koger jeg også efter 2 min. Dette forklarer nok meget godt hvorfor jeg aldrig har været på skiferie, og hvorfor vi aldrig tager sydpå.

-Jeg er halvt A menneske og halvt B menneske. Det kommer nemlig helt an på hvad vi har at gøre med.

-Nu komme jeg måske til at lyde lidt som en loner når jeg siger dette, men en af mine yndlings hobbyer er at tage alene hen til nye steder rundt omkring. Om så det er et naturområde, et sted inde i byen eller noget helt andet. Jeg nyder generelt bare at være alene en gang imellem.

-Faktisk for lige også at nævne det, så bliver jeg helt umulig hvis ikke jeg får minimum 30 min dagligt for mig selv. Dog bliver jeg lige så umulig hvis jeg bruger en hel dag alene.

-Jeg har taget et bevidst valg om at jeg ikke vil drikke alkohol, det siger mig simpelthen ikke en disse.

-Og til sidst, en af mine yndlings kvaliteter ved mig selv er at jeg har en barnlig sjæl og at jeg ikke tager ting så tungt. Eller jo måske nogle gange, men altså..

Snip snap snude, så var alle factsene ude! Jeg er hel vild med disse indlæg selv, da jeg altid føler man kommer lidt tættere på personen bag bloggen. Føler i selv at i kender mig en anelse bedre nu? Kram herfra.

LÆS FLERE FACTS LIGE HER

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top