torsdag den 28. juli 2016

Mine Fødselsdagsønsker | 2016

Birthday wishes 2016

Så er jeg her endnu en gang med et indlæg jeg har lovet jer, nemlig dette års fødselsdagsønsker - Staves det forresten i et eller to ord? Overskriften vil have det i et, men her retter den det helst til to ord? haha. Hvis vi tager et kig på sidste års ønsker lige her, og så kigger på dem i år kan man vist godt se at jeg er blevet bare en anelse mere minimalistisk. Specielt når to at ønskerne ikke engang er fysiske ting (Fitness World og Spotify). Og flere af ønskerne er også praktiske, bl.a. sengetæppet og instax filmene, da jeg kun har 9 styks tilbage. Ganni Murphy t-shirtsene har haft mine øjne på lige siden de blev lanceret, specielt de to på collagen. Lysestagen synes jeg er super fin, den er fundet på bolia og er lige nu på tilbud til blot 139,- (så billigt i forhold til kubus stagerne jo!).

En weekend taske er noget jeg har manglet i alt for lang tid nu, og selvom jeg har mit lækre banan net fra H&M, så ville det altså være meget ret med noget lidt større, i lidt bedre kvalitet og med en lynlås så man føler sig lidt mere sikker på hvor man har sine ting. Øreringene er  også en af de ting jeg har kigget på længe da jeg er vild med hele hoop trenden, dog siger de store mig ikke så meget til trods for at jeg havde et par da jeg var yngre, men de små her synes jeg er super fine. 












Sidste års fødselsdag, da jeg fyldte 14

Nike skoene vil være så lækre at have når jeg begynder i fitness world, de er forresten på tilbud på Zalando lige nu hvor at i kan få 20% rabat. Og til sidst har vi den flotte grønne monstera plante til højre, her har jeg fået lidt inspiration fra Søde Emily Salomon da jeg altid ser hendes lejlighed fyldt med grønne sager. Og hvor lækkert ville det lige være med sådan en ved siden af skrivebordet? Hvis ikke lige den sort er mulig, så er jeg sådan set åben for det meste, bare den er omkring de 120 cm høj.

Og det var sådan set alt for mine ønsker, min fødselsdag bliver meget lowkey i år med lidt mad og hygge for fars familie d. 6, på selve dagen den 10. starter jeg i skole igen (hurra) men har planer om at have Ditte ovre og så laver vi noget hyggeligt der meget gerne kommer til at involvere veganske onsdags donuts fra KAF. Også kan det også være at jeg vælger at inviterer min tante og onkel over til aftensmad en dag, men vi får se. Og når ja så vil jeg også meget gerne holde et eller andet for pigerne i klassen, men igen vi får se. Det lyder måske som meget, men hvad jeg mener med lowkey er at jeg ikke holder nogen kæmpe fest for hele familien og sådan;)

Det blev alligevel et rimelig langt indlæg, jeg håber at i nød at se hvad min ønskeliste byder på i år. Måske det gav lidt inspiration? Rigtig god torsdag derude, kram.

2 kommentarer :

  1. De t-shirts er vildt fine!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, veganeren inde i mig kan ikke sige nej!

      Slet

Back to Top