torsdag den 14. juli 2016

Room Cravings | Neutrals, Marble & Plants

Room wants


Der går sjældent en dag hvor jeg ikke drømmer om drømmeværelset. Jeg kigger på tumblr, diverse boligsider, tegner tegninger og kigger på dekorative ting som dem ovenfor. Jeg har derfor endnu en gang sammensat en collage med ting og sager jeg ikke ville have noget imod flyttede ind hos mig. Sengetæppet og det falske fåreskind fra Ikea er begge på min meget minimale ønskeliste i år, og jeg overvejer også lidt om skrivebordslampen skal på. Som i kan se er jeg stadigvæk meget glad for marmor og rosegold, specielt hvis man kombinere de to, og jeg ville elske at bruge marmor bakken til opbevaring af mine yndlings rosegold smykker, en lille kaktus eller succulent og et duftlys. Nogle af disse ting i har fået jer et godt øje til?

Jeg vil smutte, jeg har et par vigtige ting at se til. Rigtig god eftermiddag herfra, kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top