søndag den 3. juli 2016

Sommer I Blogland | Isa Larsen









Hej allesammen, nyder i det gode vejr i dag? Det er måske ikke ligesom hvis man var sydpå, men det er helt sikkert det bedste vi har haft her de sidste par dage. Jeg er i dag klar med en ny serie som jeg har arbejdet på i et lille stykke tid nu, jeg har valgt at kalde den sommer i blogland (utrolig originalt og kreativt). Hver uge vil jeg prøve at få spurgt diverse bloggere om deres sommer, så jeg håber at det er noget i vil tage godt imod. I første omgang vil jeg starte med at interviewe mig selv, men løbende vil jeg forhåbentligt få nogle andre skønne ladies med.

1) Hvad er den bedste ting ved den danske sommer? Jeg må svare hele stemningen der er i luften,  det vil sige alle festivalerne, moden, nye danske kartofler og jordbær, folk i gaderne og meget andet. Den danske sommer er faktisk min yndlings sommer.

2) 3 ting du altid har med på stranden: Snacks, noget løstsiddende til at tage på ud over mit badetøj og mine høretelefoner samt mobil. Men for at være ærlig er jeg ikke så vild med at være på stranden, jeg kan bedre lide at være ude i den grønne natur hvis det giver mening.

3) Hvad er den bedste ferie du nogensinde har været på? Helt klart min tur til Paris/London sommeren 2014. Det var en super hyggelig ferie hvor at jeg fik oplevet meget, shoppet meget, set meget og bare noget jeg altid vil kigge tilbage på. Det var også min første rigtige ferie ud af landet i mange år.














4) Hvor går drømmeferien hen? New York City! Årh hvor ville jeg dog ønske at jeg bare kunne hoppe på et fly til JFK og stige ud i storbyen over dem alle. Der er bare noget over den by som altid har sagt mig noget, det tætteste jeg kommer på at opleve den lige foreløbigt må nok være Casey Neistats daily vlogs. Skal jeg dog komme med et mere realistisk rejsemål må jeg svare Island.

5) Hvad er den bedste sommerdrik? Jeg er rimelig kedelig og svarer vand, dog kan det være rigtig lækkert med lidt citron, bær eller andet frugt og grønt nede i. Skal jeg alligevel være en anelse mere kreativ, så kan jeg også rigtig godt lide smoothies.

6) Tøj du ikke kan undvære denne sommer? Jeg er blevet rigtig glad for playsuits i alle mulige former og farver, og jeg har lidt svært ved ikke at købe flere når først jeg er kommet i gang. Ud over jumpsuits så er jeg også vild med off shoulder og flæse trenden her for tiden.



















7) Hvilken sang er med på dit sommer soundtrack denne sommer? Jeg delte nogle af mine yndlings sommer sange her, men ud af de 8 må min yndlings nok være Can't stop the feeling med Justin Timberlake (eller Brand new med Ben Rector).

8) Dit aller bedste sommertip? Nyd tiden, lad vær med at sove hele dagen væk, lav dig en bucket liste med realistiske mål og bare hav det sjovt som du nu kan.

Det var mine svar på disse 8 spørgsmål, næste gang skal vi læse lidt om Karoline Haugaards sommer, bl.a. hendes bedste ferie og hvilke 3 ting hun altid har med i kufferten. Der er noget at se frem til:) I må alle sammen have en rigtig dejlig eftermiddag, kram herfra.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top